2008. október 31., péntek

Az első találkozók!

Az első bogaras kirándulásommal "nagy szerencsém" volt, ugyanis sehova nem kellett utaznom, hanem Boka Pisti vezetésével a Természetkedvelő Bogarasok jöttek Vácra meglátogatni minket, majd egy kis bogarazás következett a Dunakanyarban.

Következőnek áprilisban már a magyarországi bogaras társadalom éves legnagyobb buliján a 15-ik Jubileumi Rajzáson, és előestjén a Ratro által amerikai mintára szervezett, Magyarország első Cruise Nightján vehettem részt, először a Kerepesi úti Mc'-nél, majd a kötetlen esti dumálás és kocsikázgatás a Porsche Buda udvarán és szerelőcsarnokában folytatódhatott. Másnap - sokak és saját véleményem szerint is, bár tapasztalatom az előzőekről nincsen - a rajzások történetének legstillszerűbb helyszínén a mogyoródi versenypályán találkozhattak a bogarasok, ahol kisebb csoportokban először birtokba vehették az aszfaltcsíkot, tesztelhették ügyességüket az Allianz vezetéstechnikai pályáján, és a célegyenesben az erőgépek összemérhették tudásukat egymás ellen a nyolcadmérföldes sprinten.....
NAGYON JÓL ÉREZTEM MAGAM EZEN A KÉT NAPON, hiszen ez volt életem első igazi találkozója!

Júniusban aztán egy könnyed bogaras, veterános összeröffenésre mehettünk Sződligetre, járműtörténeti totozhattunk, ügyességi játékokon vehettünk részt, majd egy duda és motorzajtól hangos felvonulást tartottunk a település utcáin, végül az esti program előtt aludtunk egyet a fák hűsében, a Duna parton.
Estére bepöfögtünk mi, váciak a Múzeumok Éjszakája rendezvényére, először a Zwack Múzeumba, majd a Közlekedési Múzeum elé mentünk, hogy megnézhessük a veterános csillagtúra befutóját és eredményhirdetését, majd innen indulva felvonultunk a többi veteránossal a Thököly út - Rákóczi út, majd az Erzsébet-híd budai hídfőjénél megfordulva visszatértünk a múzeum elé (ekkor jött be az a bizonyos váltóprobléma). Ott még nézelődtünk egy kicsit múzeumon kívül és belül egyaránt, végezetül hazafelé vettük az irányt.

Középső képen barátosném, húgom és Maxi kutyám. :) :)

Hogy júliusban se maradjunk találkozó nélkül és, hogy a többnapos rendezvények világába is belekóstoljunk, Kiskörének vettük az irányt egy szombat reggel, hogy kb. 70 bogár és gazdái társaságában egy családi hétvégét töltsünk a Tisza-tó partján, filmnézéssel, koncerthallgatással, napozással, fürdéssel és hűsöléssel. Ez a találkozó annyira megtetszett, hogy megfogadtam ezek után minden évben ott leszek és idáig sikerült is magam tartani az elképzelésemhez. Köszönet a csodálatos hétvégéért a Győri családnak és Boka Pistinek.

Az idény végén még meglátogattuk az MBK FAP-s évzáró találkozóját, itt Minkámról készült kép a VWDepo magazin hasábjain is megjelent, majd kisebb váci összeröffenések után téli nyugovóra bocsájtottam a kicsi kocsikámat.