2012. szeptember 7., péntek

Fertig-tüchtig

Vagyis úgy néz ki minden jó, minden klappol. Nagy meglepetésemre már reggelre megérkezett a pótlandó gömbfej és a beszerelés után máris a futóműveshez mentem. Digitálisan, századra fokolva a helyére állítva a futómű.
Az új érzés? Nagyon feszes a rugózás és pontos a kormányzás, teljesen furcsa a korábbi lötyögéshez képest.
Aztán a műhelybe visszatérve fényképezkedtünk egyet András új szerzeményével is. Én most láttam először élőben ezt a 60'-s bogarat, amit valamikor Gölöncsér Attila talált meg egy pajtában, de azon kívül, hogy egy érdekes évjáratból való finoman szólva egy kupac rozsda az egész. Láttam már korhadt bogarat, de amiről az esőcsatorna így lerohadt, olyat még nem. Ezt már csak az nehezíti, hogy faltdach van a tetejében, aminek a kerete szintén nem a legjobb állapotú. Hát egy ilyen autó felújításához kell csak igazán türelem.
A napot végül egy gőzborotvázással zártam és illatosan eltettem a Bordót holnapig pihenni. Reggel indulás Tatabányára.

Nincsenek megjegyzések: