2012. szeptember 1., szombat

TransformersTransporter

Tegnap hívott Bushi, hogy elkészült a busza, menjek el vele érte. Nagy figyelemmel követtem a projektet, hiszen az én felfedezettem volt az alap és most 3,5 év után végre önerejéből menni láttam. Jó benne ülni, bár amikor még lecsupaszítva a kapualjban állt, nem volt könnyű ezt az állapotát elképzelni. Egy igazi show autó lett belőle és ami a legérdekesebb, hogy nem a restaurálás volt a munka lényege, hanem, hogy egy használható busz váljék belőle. Ennek elengedhetetlen feltétele, az átszabott első futómű tárcsafékkel, egy hosszú bogárváltó, Z hajtás kiiktatva és egy 2000-s typ4 motor. Ami a megjelenést illeti, a padlizsán és matt fekete fényezés, a króm kiegészítőkkel és Fuchsokkal elég feltűnővé teszi a lekerekített élű dobozt, az Ahnendorp kipufogó pedig hangjával hívja fel magára a figyelmet. A belső tér teli van egyedi kiegészítőkkel, gyönyörűen megmunkált fémalkatrészek, egyedi Transformers edition kormány, bőrözött ülések és oldal illetve tetőpanelek. A képeken még az autókozmetika előtt.
Szerintem sikerült megvalósítania Bushinak az álmait, most használja örömmel sok-sok kilométeren keresztül.

Nincsenek megjegyzések: