2012. szeptember 29., szombat

Zuglói Veteránbörze

Tegnap este nem hagyott nyugodni a dolog, hogy olaj van, világosság már nincs és lámpafény mellett félig az utcán, félig a garázsban - ahogy szoktam - olajat cseréltem Minkán, azzal a megfontolt szándékkal, hogy ma veteránbörzére megyünk Zuglóba. Ezt még megbonyolítottam egy finom gyújtásállítással és néhány próbakörrel a városban. 
Aztán a mai indulás sem ment szerelés nélkül. Tegnap a molyolás közben vettem észre, hogy gyöngyözik a motortérben a benzincső, ezért a korábban berakott gumicsövet a gyári fém csővel váltottam.
Úgy 9 óra volt, mire a Mogyoródi úti sportpályához értünk, majd a parkolás után rögvest az árusok sorai között bolyongtunk. Immáron sok éves bogaras pályafutásom alkalmával talán először fordult elő, hogy kimondottan valami érdekességet, kuriózumot kutattam a portékák között, ha másért nem, hát vásárfiának. Az autók most nem is érdekeltek, sokkal inkább a "garázskincsek".
Persze voltak dolgok, amik mellett nem mehettem el fényképezés nélkül. Egyik ilyen a bringás rész volt, ahol egy felvezető motort és sok korai kerékpárt állítottak ki. A négykerekűek tekintetében pedig kimondottan a versenyszériákat és a kultikus példányokat kerestem. A később érkezők között pedig akadt egy szépen faragott youngtimer is.
A nap most nem fejeződhet be ennyivel, egy érdekesnek ígérkező program vár minket a városban...

Nincsenek megjegyzések: