2012. szeptember 21., péntek

Ismét műszaki

Idén már volt rá szükség, hogy egy vizsgaállomáson tegyek látogatást, ma megismételtem ezt, a Bordóval. Felülkerekedtem a lázon, a köhögésen és hirtelen felindulásból elkezdtem zsírozni az első futóművet, még a vizsga előtt. Az alsó rugókötegig el is jutottam, majd megadta magát az alig kétszer használt zsírzópisztolyom, így könyékig zsíros lettem. Miután az egész szerkezetet bevágtam a garázs padlójára, elindultam a vizsgabázisra.
Megvoltak a "szokásos dudus körök", megdicsérték az alapos munkát, ami az első futóművön látszik, majd végiggördültünk a rázó és fékpadon is. Műszeresen elég komolyan kimutatható a tárcsa és dobfék közötti különbség, mind egyenletességben, mind hatásfokban. Nem bántam meg, hogy beszereltem és ezzel talán lendületet vesz Minka futómű-projektje is.

Nincsenek megjegyzések: