2010. március 14., vasárnap

Kedvencek....

Az elmúlt héten uralkodó késő téli időjárás rendesen keresztbehúzta a számításaimat. Terveim szerint legkésőbb csütörtökön Minkám csillaggarázsba költözött volna egy barátomhoz és a bordó foglalta volna el a helyét a garázsban a vizsgakészülés végett, de a fagyok és a hóesés viszontagságainak mégsem tehetem ki kedvencemet. A városi helyzet a "garázsneppereknek" köszönhetően úgy alakult mostanra, hogy egy egyszerű fedett autótároló helységet nem lehet Vácon találni 12 ezer forint alatt. Ezt azért sem vállalhatom fel, mert a fizetésem egy jó részét garázsra költeném, másrészt az elveimmel is ütközik a dolog....
Így hát nem történt a garázs környékén más, minthogy regeneráló töltést végeztem Minka aksiján.

Viszont most folytatnám a "kedvencek rovatot":
Ezzel a szép zöld bogárral a 2008-s rajzás alkalmával találkoztam a Kincsem-parkban. Első pillantásra megfogtak a szép felnik, a jól eltalált ültetés és a csupasz karosszérián ez a matt zöld fényezés. Akkor annyira beleszerelmesedtem az autóba, hogy mindenképpen egy ilyen kisablakos 1959-60 közötti bogarat szerettem volna magamnak, de erről később letettem és maradtam az állólámpásoknál....

Nincsenek megjegyzések: