2010. március 25., csütörtök

Okok:

Gondolom már kitalálták olvasóim, hogy mi történt ma... természetesen a Bordó miatt került Minka "számüzetésbe". Szóval délelőtt elsétáltam a szerszámosládámmal és némi benzinnel az ismeretlen ismerőshöz, hogy elhozzam egy kis regenerálásra. Gyakorlatilag felpumpáltam az olajnyomást egy kis indítózással és már röffent is be a kis bogár - ha lelke van, és márpedig van, akkor boldog volt, hogy történik vele valami. Át is surrantam vele a házunk elé, ahol egy gyors mosással megszabadítottam a sok éves porrétegtől és pókhálóktól, majd irány a garázsba. Következett egy olajcsere, 3 gyertyát megpucoltam, 1 nem engedte magát. A légszűrőt is megtisztítottam a sok lerakódott sártól és friss olajat kapott. Végül lekínlódtam a bal hátsó kereket (jól be voltak gyógyulva a kerékcsavarok) egy kuplungráállítás reményében, de a szárnyasanya nem engedte magát abban a kifordított pózicióbanban, amilyen helyzetbe a szűkös garázsom kényszerített.... Tényleg csak egy gyors élesztés történt, de így könnyebben el tudunk menni egy felszerelt műhelybe, hogy felkészüljünk a vizsgára.
Holnap még kitisztítom a benzincsöveket - eddig kannáról működött a szerkezet - és kis rendet teszek az utastérben is.
Azt nem állítom, hogy tökéletes az autó, van rajta sérülés és itt-ott rozsdásodás is, de a patinája az leírhatatlan. A motor, ez a sok év állás után is olyan szépen jár, a rugózástól már úgy elszoktam az ültetés miatt és a kormánymű olyan könnyen és szépen forog.... Élmény vezetni!

Nincsenek megjegyzések: